Tuesday, June 3, 2008

Tragedi motor terbakar.

Dalam perjalanan pulang di pagi ahad kira-kira pukul 10 pagi dari Kuala Lumpur ke Segamat saya bercadang untuk singgah ke "Jom Heboh" di stadium Bukit Jalil. Saya memang tak faham sangat cara untuk menuju ke destinasi Stadium, jadi saya hanya berpandukan arahan papan tanda di tepi jalan .Malangnya saya tak dapat memahami arahan yang dipaparkan di papan tanda malahan menjadi keliru .Mungkin papan tanda itu hanya untuk panduan penduduk sekitarnya saja, detik hati saya dan akhirnya saya tesesat lantas mengambil keputusan pulang saja ke Segamat.Di dalam perjalanan saya terserempak dengan kemalangan sebuah motor terbakar. Tapi tiada sebarang kecederaan atau kes meragut nyawa. Pelik detik hati saya, macam manalah sebuah motor baru bolih terbakar dengan bagitu mudah?

Api merebak pantas membakar motor

No comments: