Tuesday, June 17, 2008

Bukan Nak Susahkan Rakyat!!!

Tidak berniat susahkan rakyat - PM
17/06/2008 8:16pm

KOTA KINABALU 17 Jun - Datuk Seri Abdullah Ahmad Badawi berkata, kerajaan tidak sesekali berniat untuk menyusahkan rakyat dengan menaikkan harga petrol dan diesel sehingga menyebabkan kehidupan mereka menjadi lebih sukar dan tertekan.
Perdana Menteri berkata, keputusan menaikkan harga bahan api itu sebenarnya adalah satu tindakan paling sukar terpaksa dilakukan oleh kerajaan bagi memastikan projek-projek pembangunan rakyat dapat terus dilaksanakan. - Utusan.


Dah berkali-kali PM kata tujuan minyak naik harganya bukan bertujuan menyusahkan rakyat .Haraf semuanya faham. Minyak naik sebab nak dapatkan duit untuk perojek pembangunan rakyat juga, katanya seperti yang dipaparkan dalam Utusan Malaysia. Utusan Malaysia pulak dah kena boikot oleh PKR dengan arahan MB Perak laa tak sampailer berita tu kat perak..

2 comments:

nadzri said...

Makhluk halus memang cerita betul. Sudah banyak pekerja diganggu.

Mahani binti Molok said...

ye lah tu huhuhu tak kan pekerja-pekerja tu tak bertindak balik lawan mahluk halus yang menganggu tu. biar padan mahluk tu asyik gangu orang je, apa tak ada keja lain ker??