Thursday, June 12, 2008

Latihan persembahan pelatih-pelatih



Malam tadi saya turun ke asrama pelatih ada sedikit hal, rupa-rupanya bebudak ni ke dewan mahkota berlatih menyanyi ,berkoir dan menari. Amboi.. amboi masing-masingnya berseronok bukan main lagi tanpa menyedari kehadiran saya. Mereka berlatih mengikut arahan ketua kumpulan masing-masing, itu yang kelihatannya menari lintang pukang hihihi bab nyanyi pulak ekekekek macam sumbang jer huhuhu. jangan marah..Tapi tabik juga lah sebab sampai lewat malam mereka menjalani latihan menari, berkoir dan menyanyi.Sayangnya pada hari persembahan saya tak dapat hadir kerana telah bercuti dan merancang untuk pergu ke rumah makcik saya kerana makcik saya baru balik dari Australia minggu lepas.Walaupun saya tidak hadir pada hari persembahan iaitu siangnya esuk ,yang menariknya saya dimaklumkan oleh kakitangan kolej saya berjaya mendapat hadiah dari majlis cabutan bertuah itu. Mungkin selepas dua minggu saya akan ambil hadiah tersebut kerana dua minggu ini saya tak masuk pejabat kerana ada urusan di Kuala Lumpur. Pesan saya jaga hadiah saya itu baik-baik yer.....hihihi

No comments: