Tuesday, July 8, 2008

Ipoh


Ahad saya ke Ipoh kerana esuknya saya bertugas di sana tugasan apa? rasanya tak perlu dijelaskan di blog ini . Arahan pentadbiran itu saja yang dapat saya katakan. Di Ipoh bertemu kawan-kawan lama yang sama-sama dulu belajar ketika nak menjawat jawatan tenaga pengajar, semuanya nampak gembira dan badan pun ermmm dah sehat-sehat. Di Ipoh saya ambil kesempatan ronda-ronda sedaya mungin kawasan Ipoh yang agak luas ini. Malamnya saya istirehat di lounge hotel menikmati keindahan alunan muzik dan dendangan artis yang dijemput oleh pihak hotel. Peramahnya artis-artis ini melayan pengunjung yang datang. Saya mintakan artis ini menyanyikan beberapa buah lagu inggeris yang saya minat fuyooo macam penyanyi asalnya. Terasa hilang letihnya bekerja seharian bila sesekali lepak-lepak macam ni.. ok lah , saya terusnya balik ke Segamat ari Isnin juga iaitu keesukkan harinya kerana saya akan menghadiri kursus di Johor Bahru pulaselama 2 hari.Terasa amat penat dengan kerja-kerja yang saya hadapi tetapi menyeronokkan kerana bertemu dengan macam-macam ragam kawan dan orang ramai.

No comments: