Monday, May 19, 2008

Majlis Perkahwinan di Segamat



Majlis perkahwinan.
Dalam kesebukkan masa seharian dengan tugas di kolej dan tugas harian , saya mencuri masa untuk memenuhi undangan jemputan majlis perkahwinan. Hari ahad 18/5/2008 boleh dikatakan saya agak banyak menerima jemputan undangan untuk menghadiri majlis kenduri perkahwinan, Saya usahakan terdaya mungkin untuk memenuhi undangan majlis-majlis perkahwinan itu .Saya hadiri di majlis kawasan yang terdekat dengan kawasan rumah saya dahulu..Bermula dari kawasan Jementah seteruanya ke Segamat rumah rakan sekerja saya Puan Sharifah. Wow !! majlis yang bagitu meriah sekali di rumah Puan Sharifah ini . Saya dimaklumkan anak perempuannya yang sulung melangsungkan perkahwinan patutlah meriah sakan. Tema warna nya berwarna biru DiRaja. Dari mempelainya , ibu bapa pengantin , warna kemah dan segalanya bolih dikatakan berwarna birui. Pakaian pengantin bagitu anggun sekali dan kelihatannya mempelai ini wajahnya bagitu berseri. Tahniah diucapkan kepada Puan Sharifah kerana menerima menantu..Moga-moga kedua mempelai kekal dan bahgia hingga keakhir hayat.

Puan Sharifah ketika dimajlis perkahwinan anak perempuannya

2 comments:

Anonymous said...

hye aunty mahani =)

i'm nurul...kenal tak? hehe Mrs.Muziah's daughter =)

nice meeting u here in BLOGGING WORLD =)

keep in touch yaahh...bye2

Tune Talk Tone Excel said...

salam NuruL

ni pengantinnya ye? ok terima kaseh atas pujian tu moga ceria dan gembira sentiasa insyAllah.

bye bye muah.. muah