Friday, December 3, 2010

Majlis Konvensyen Kokirukulum ILKKM

Hari ini juma'at 3hb.Nov 2010 saya bertolak ke Melaka menghadiri Konvensyen Kokurikulum ILKKM yang berkaitan dengan pekerjaan saya. Pagi saya bertugas sehingga pukul 10.00 pagi seterusnya menaiki kenderaan Jabatan bertolak ke Melaka. Nampaknya cuti hujung minggu bersama anak dan suami dikorbankan lagi...nak buat macam mana? dah namanya tugas, berkhidmat untuk negara katakan. Saya bercadang pergi berkelah pada hujung minggu akan datang ke Rompin Pahang bersama-sama student saya yang baru selesai peperiksaan akhir mereka. Insya Allah jika diizinkan saya membawa keluarga saya sekali. Keluarga kecil termasuk saya 3 orang jer ...ok lah tu mudah diuruskan. Harap-harap saya tak keluar ke mana-mana yang melibatkan diri dengan tugas. Anak saya yang cuti semester sepanjang enam minggu ini pun belum saya bawanya berjalan atau bershopping lagi. Istemewanya mereka ini tak merungut dan sentiasa faham dengan tugas-tugas saya yang sentiasa sibuk sepanjang tahun.

Malam ini saya di Melaka Negeri yang Penuh Sejarah.