Sunday, January 24, 2010

JANGAN TAK BACA



mempromosikan:-
1. Taman Bahagia-sastera seks klasik arab

2. World of DIRTY JOKES







Salam bahagia untuk semua pembaca yang dihormati,Kitab Taman Bahagia – Sastera Seks Klasik Arab telah dikarang oleh seorang ulamak besar, Sheikh Nefzawi sekitar tahun 925 Hijrah, di Tunisia.Kitab ...


Bagaimanakah caranya untuk anda mendapatkan e-book ini?
Sila ikuti 2 langkah berikut.

1. Buat pembayaran ke dalam akaun;CIMB : 0112-0012618-52-1Sharinah binti Ismail.

Harga e-book, World of Dirty Jokes 1 - RM10, World of Dirty Jokes 2 - RM10, World of Dirty Jokes 3 - RM10, kitab Taman Bahagia - RM10.

Kemudian, sila isikan form yang telah disediakan dan tekan submit. (sila scroll down).

Nota penulis. Benarkan saya menyemak pembayaran anda dalam masa 1-2 hari setelah form dihantar. E-book yang anda telah pesan akan dikirim melalui e-mel selepas tempoh tersebut.

Jika terdapat sebarang pertanyaan, hubungi saya di 0197860665 - MOH DAT BIN HAJI MOLOK Review budak reporter!

Novel Rindu & Air Mata Di Ktzi'ot dalam Utusan Malaysia



1 comment:

Anonymous said...

Selamat petang Puan Mahani,
Disebabkan oleh politik pejabat, pengurusan yang tidak professional dan mengajar berjam jam, seseorang pensyarah kejururawatan atau nurse tutor itu berkecenderungan kepada penyakit mental. Semua nurse tutor mempunyai penyakit mental; ada yang banyak, ada yang sederhana, ada yang sedikit. Oleh kerana itu, mereka gagal berfikir secara waras. Mereka selalu berkhutbah khususnya kepada pelatih pelatih tetapi mereka tidak pernah berkhutbah kepada diri sendiri. Sekian. Terima kasih. Berkhidmat yang negara.